nathalee

En blogg om smink, hår och vardagslivet.

Long time

Kategori: Allmänt

Nu var det några dagar sen jag skrev men har haft fullt upp verkligen. I fredags så hade vi herrmiddagen och de gick verkligen jätte bra och jag var även iväg och tävlade om en Makeup utbildning så får hoppas man vinner. Hamnade på efterfest efter herrmiddagen så kom hem hakv fem på lördag morgon och sen skulle jag jobba så var inte många timmar sömn inte men de var de värt. Sen hela lördag jobba jag till halv elva så när jag kom hem så somna jag. Igår så höll jag på ute hela dagen och tvätta även fönsterna hemma. 
Idag så har jag bara tagit de lungt för man måste vila också för nu i helgen så ska jag till örebro och festa så då blir det inte mycket vila inte. 
Satt och slä surfa lite på förmiddagen och de slutatde med att ja köpte en ny soffa men man får passa på medans det är rea. Idag kommer det ingen dagens då jag inte sminkar mig idag vill bara att huden ska få vila lite.
Kommentera inlägget här: