nathalee

En blogg om smink, hår och vardagslivet.

:O

Kategori: Allmänt

OjOjOj som sagt så åkte jag förra fredagen till örebro och festade hade jätte trevlig där underhelgen träffa jätte många nya trevliga personer men på söndagen när jag vakna så hade jag lite ont i halsen och de blev värre under dagen. På söndag kväll vid nio så kunde jag inte svälja mitt eget spott ens och hade 40 graders feber så ja åkte in till falun till öron näsa hals och träffa en docktor han var jätte dyktig så kom hem vid halv elva och fick penicillin som jag skulle äta i 10 dagar. Så under veckan har jag vart sjuk och inte orkat göra så mycket förutom igår. Igår så var vi och skrev kontrakt med dem nya som köpt vår lägenhet så äntligen är den såld är jätte lycklig för de. Så mamma å ja gick på ikea och kollade massa saker till nya lägenheten och även idag satt vi vid datorn och kollade på olika sidor men nu har vi hittat allt vi vill ha så de känns skönt.
 
Idag är de fredag och påtanke att jag är frisk så ska jag på 25 år fest för två kill kompisar å en av dem flyttar också så de blir utflyttningsfest med. Men de kommer bli riktigt trevligt men med dem två så kan de inte bli annat än trevigt roligt och knasigt. Ska försöka lägga ut en bild på ur jag ser ut idag men lovar inget men hörs imorgon. 
Kommentera inlägget här: