nathalee

En blogg om smink, hår och vardagslivet.

Drygt

Kategori: Allmänt

Åå nu har jag blivit ännu mer förkyld de är så drygt vet inte vart jag ska ta vägen. Kan inte sova under natten för är så täppt och har huvudvärk från helvetet. Det ända positiva är att min pingisboll i halsen är borta. JaJa man får bita ihop för har massa saker att fixa idag. Först ska jag städa här hemma sen ska jag cykla ner till kupolen för att besöka ett apotek för måste fixa nässpray så jag kan sova sen inatt. Halv fem idag ska jag på lägenhetsvisning de ska bli inresant. Å så sist men verkligen inte minst de som är viktigast idag är herrmiddagsmöte där vi ska träna spex å grejer men de kommer bli roligt. 
 
Igår var jag till hemköp och hämta ut ett paket, ett som verkligen var efterlängtat. Vet inte om ni har hörttalas om anastasia beverly hills men de är ett väldigt kännt märke inom ögonbryns smink. Jag fick hem en brown wiz i färgen caramel sen ett sett som heter bold & beutiful. Där är de två lite pallett aktiga saker som heter vol 1&2 i vol 1 är de ögonbryns färg, pincette och en borste. I Vol 2 är de 4 ögonskuggor och en borste. Älskar verkligen dem helt underbara. 
 

KOMMENTARER:

  • Melinda/Felicia säger:
    2014-03-12 | 09:35:35
    Bloggadress: http://filippamelinda.blogg.se

    är det ett ögonskuggs-kit?

    Svar: Det är ett kit med både ögonskuggor och ögonbrynsskuggor.
    Nathalee

Kommentera inlägget här: