nathalee

En blogg om smink, hår och vardagslivet.

Gårdagen

Kategori: Allmänt

Hade verkligen fullt upp igår så ber om ursäkt för att de inte blev någon riktug uppdatering. Var som sagt på kupolen igår med min bff vi kollade lite i affärerna ja kom ju hem med lite smink. Vi var också och kollade på tapeter till nya lägenheten. Sen hade jag möte med tjejorna för herrmiddagen å den kommer verkligen bli awsome. Sen blev de lite jobb å då var vi på friskis och dansa.
 
Idag då:
Kl 17 har jag klipptid och jag verkligen längtar till den de var evigheter sen jag klippte mig. Ska träffa min bff igen idag för vi ska köpa tapeter då för igår tog jag med mig prover hem och mamma gillade dem så då blir de inköp av dem idag för de var 25% på tapeterna tills på söndag. Efter jag har vart och klippt mig så ska jag träffa upp mamma på friskis för vi ska träna men vad vi ska köra de vet jag inte. Kommer med en dagens lite senare.
Kommentera inlägget här: