nathalee

En blogg om smink, hår och vardagslivet.

Jobb

Kategori: Allmänt

Idag så har jag inte gjort så mycket utan bara vilat upp mig inför ett jobbpass i baren ikväll/natt. Börjar kl åtta med att rodda i barerna sen är de bara att ösa järnet från tio till två sen blir de sängen kommer nog sova som ett litet barn för är redan nu slut i kroppen av förkylningen. Men min förkylning börjar bli bra äntligen så jag hoppas att jag blir så bra till nästa vecka så jag kan träna saknar de som satan. 
Idag kom mamma hem med en liten överraskning åt mig hon hade vart och fixat en klipptid åt mig och den är så efter längtad verkligen tror jag inte har klippt mig snart på ett år. Kommer klippa mig lite rockigare än vad jag är nu. Nä nu ska jag upp och piffa till mig lite sen ska jag dra mig ner till tenoren för jobb hörs imorgon någon gång.
Kommentera inlägget här: