nathalee

En blogg om smink, hår och vardagslivet.

Lägenhet

Kategori: Allmänt

Igår var jag ju occh kollade på en lägenhet på hagalund och känslan i den var ja de funkar liksom de var inte helt hundra. Färgerna var inte jätte roliga bara i sovrummen men där sover man bara. 
Idag var jag på två lägenhetsvisningar den första var på stan i centrum och den kändes bra men inte här ska jag bo utan att den var fin och bra planlösning men mer som att man var och hällsa på någon. Den andra jag var på låg också på hagalund och den kändes när jag klev in i den att de är här jag kommer bo. Gillade den jätte mycket de var vitt i hela lägenhetnen verkligen super fräsch. Den var tom så man såg verkligen ytorna jätte bra vilket jag tycker är bättre än när man kommer till en som har möbler i. Så säkert i mitten av april så kan vi få flytta in i nya lägehten, kontraktet skrivs på nästa vecka de är en sån härlig känsla. Balkongen i lägenheten är helt fantastisk den är stor och rymlig. Så från att bo i utkanten av kärnan så flyttar ja in mitt i kärnan helt underbart kan inte beskriva min känsla som jag har just nu. Nu ska jag ta min lycka och gå och lägga mig natti natti
Kommentera inlägget här: