nathalee

En blogg om smink, hår och vardagslivet.

Sorry

Kategori: Allmänt

Igår så vart de fullt upp trodde verkligen jag skulle hinna uppdatera men vart inte så. Jag var och klippte mig igår och vart skit nöjd så snyggt de blev kan knappt fatta de. Sen var jag och mamma på friskis å träna och när vi skulle hem så fick vi gå i 30 cm snö så de blev ett till träningspass två km höga knän. Det känns idag gör de. Idag har jag vart med min bff på kupolen och shoppat lite jag kom hem med hårfärg för har äntligen kommit på vad jag vill ha för färg. Sen en hår olja för mitt torra hår och även en makup boll i skum. Nu på eftermiddagen så har jag färgat håret och är super nöjd allt tillsammans vart riktigt snyggt ska visa er sen men nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten de blir lax morötter och gräslöksås.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: