nathalee

En blogg om smink, hår och vardagslivet.

Tankar

Kategori: Allmänt

Jag har tänkt på en sak ett bra tag nu och de är att vissa personer tar bara en förgivet att den kan komma med lite små hintar pikar vad man nu ser dem som, att man bara då ska hjälpa den personen atomatiskt fast den har aldrig frågat rakt ut. Den vill bara att man ska säga att ja med de är så klart att jag kan göra de. Och sen när man ifrågar sätter den så säger personen nä men de har jag aldrig menat va synd att du tolkar de så men man vet att den säger bara så för att "skydda" sig själv. Jag är en sån person som inte säger så ofta nej för jag är väldigt hjälpsam av mig för jag förväntar mig då lika tillbaka av personen, för jag tycker man både ger och tar i en bra relation. Sen kan jag tycka att de kan vara lite drygt att vara en relationsrådgivare åt sina kompisar för ibland kan dem älta samma sak flera gånger å du säger samma sak flera gånger men de är som de inte går in eller så vill dem höra något annat av en men då ska dem inte fråga om man inte tål att höra vad man har att säga. Men gud nu tråkar jag ut er med mina lite tråkiga tankar, men de känns som att de är bara sånna jag har i mitt huvud nu. Har en till tråkig tanke: vi håller på att sölja vår lägemhet och vi har haft en mäklare och typ 4 visningar men ingen har köpt och nu har vi bytt mäklare men mina tankar går kring tänk så får vi inte såld igen jag pallar inte de för jag vill ha nya möbler till nya lägenheten vill inte ha de vi har haft dem senaste 15-20 åren de behövs nytt. Men med våran otur i familjen så får vi inte sålt. Dem positiva tankarna är hur skönt de ska bli att flytta och ha nära till allt jag vill flytta så fort som möjligt till nya lägenheten för den är så underbar. Och snart är de vår och sommar jag bara längtar. 
Kommentera inlägget här: